lauantai 1. lokakuuta 2011

Taas on paljon päiviteltävää. Viime päivät on mennyt niin nopsaa että ei oo kerenny kirjottelee. Eilen sain pitkästä aikaa ommeltua. Tein muutamat jouluiset tyynynpäälliset sohvatyynyihin ja yhden tilkkutyynyn. Pikkusisko tuli käymään niin sai Jami hetkeksi leikkiseuraa ja sain ihan rauhassa touhuta. Mitä nyt vauvaa välillä syötin :) Illalla pelailtiin vähän monopolia ja herkuteltiin ja tänään oltiin ystävien luona kyläilemässä. Huomenna ois tarkotus mennä kirja- ja ruokamessuille. Kiirettä pitää :) Ens viikolla pitää varata kirkko ristiäisiä varten ja mahdollisesti jopa päästä hääpukuja sovittelemaan. Tai jos sais sen ajan edes varattua sinne sovitukseen niin ois hyvä. Syysistutuksiakin haluaisin vielä lisää. Tämmöisen tein yks päivä ja löysin jopa paikan tuolle pyörälle meidän pihalta. Siinä on mun söpö pieni koristekurpitsakin.








Lyhtyjä oon laitellu ja kynttilöitä poltellu. Ihanaa aikaa tää syksy :) Löysin tällaisen CANDELS laatikon eikä maksanut kuin 20e. Ei oo ihan yhtä hieno kun se mistä oon haaveillut, mutta on isompi ja mukanakin tuli 100 tuikkua, pöytäkynttilä ja servettejä.



Pahoittelen kuvien laatua. Mä oon aina niin hätänen :D Laatikkoon mahtui n.250 tuikkua ja pääsi tuohon lipaston päälle tuon ihanan lasipurkin viereen :)



 Tässä vielä kuva noista tähti tyynynpäälisistä. Nyt mua pyydettiin pelaaman afrikan tähteä, joten palaillaan. Mukavaa illan jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!