torstai 6. maaliskuuta 2014

Ihanaa aurinkoa!!

Oon ihan fiiliksissä! Aurinkoa piiiitkästä aikaa. Miten se piristääkään niin paljon :) Mulle tuli ihan kevät fiilis. Vaihdoin vähän järkkää ja tekstiilejä. Ainut vaan että toi sohva on niin pehmeä ja kutsuva, että mun edelleen tekee mieli käpertyä sinne peiton alle :D Olis ehkä pitänyt hankkia alunperin todella epämukava sohva jossa täytyy istua selkä suorassa, hehe. Mutta me ollaan niin mukavuudenhaluisia ja tykkään kaikesta pehmeästä. Peitot on mun heikkous ;)



Niin ja puput. Ne on mun heikkous myös. Onneks myös meidän kuopuksen. En oo ihan yksin. Ostin juur Hennesiltä pupupyyhkeen ja puputyynyliinan. Ne on ihan meidän Poitsun lemppareita :) Mutta on se meidän oikee pupukin ihana :) <3




Nyt ompelemaan ->

Kivaa päivää kaikille!!




Jenna

3 kommenttia:

  1. Hitsit miten ihanan keväisiä värejä jo siellä <3 täytyy pian kans kaivella kaikki vaaleanpunaiset jutut ;) ja puput on ihania <3

    VastaaPoista
  2. Onpa teillä ihanan näköistä! Hih,tuo pupunen on kyllä niin suloinen tuossa makoillessaan <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!