keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Tänään aijon..

Pyykätä! Sain eilen ihanat uudet lakanat ja ne onkin jo pesukoneessa :) Siivosin liinavaatekaappia ja sieltä lähti myös muutamia pussilakanoita takas pesuun, kun joku musta ja karvainen oli oleskellut siellä. Kukakohan? ;D heh


Sitten aijon järjestää kaiken pikku tilpehöörin työpöydältäni. Iso homma, mutta kun tekee mieli saada kaikki järjestykseen :) Eihän mun työpöytä voi koskaan olla täysin järjestyksessä. Onhan tässä kaksi ompelukonetta, saumuri, tietokone, kaikki ompelu-ja askartelu tarvikkeet ja maalaustarvikkeet ym ym.. :D Tässä mulla on tämmönen inspiraatiokuva, mitä oon käyttänyt kun oon työnurkkaustani tehnyt.

 Vielä vähän väriä lisää!


Pitäiskö ruveta maalauspuuhiin?  Mulla ois toi yks hylly vielä missä on mun kankaat :)

Me kävästiin taas mökillä. Tultiin sunnuntaina takas. 
Oli taas ihana reissu. Mentiin lasten kanssa bussilla ja mies tuli autolla perässä muutaman päivän päästä.
Käytiin mustikassa, autettiin mummoa ulkotöissä, siivottiin tupa, syötiin oman maan perunoita ja paljon jätskiä! Pienempi poitsu nukkuin mummon mökissä ja isompi oli meidän kanssa isossa mökissä. Laitettiin pikkuteltta tuvan lattialle, niin hän sai retkeillä ja nukkua teltassa :) Tykkäs niin paljon! Ja kun oli vielä oma pikku taskulamppukin mukana.



Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! 
Minä lähden nyt mattoa tamppaamaan ja vien pyykit narulle kuivumaan!

Jenna

2 kommenttia:

  1. heips, liityin lukijaksi suurperheen arkea blogia siis lueskelin ja etsin aina uusia blogeja luettavaksi, ja maalauspuuhissa sitä ollaan..minäkin tuunailen, askartelen,ompelen ja rakastan kirpputpreja, kierrätyksiä ja välillä rakastan roskalavojakin ainakin silloin jos niissä on löytöjä..Kiva blogi sinulla, tulen myöhemmin lukemaan ajan kanssa mutta kun juustopatongit on uunissa pitää lähteä, ettei ne pala..Mie oon sellanen höpöttäjä et usein jätän pitkiä kommentteja siis niitä asiallisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan Hannele! Kiva että tykkäät blogistani <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!